Οι μαθητές αυτής της ηλικίας είναι παιδιά της Β΄ , Γ΄ ή Δ΄Δημοτικού.
Η επαφή με την ξένη γλώσσα ως συνέχεια των τμημάτων προσχολκής ηλικίας είναι μέσα σε ένα χαρούμενο περιβάλλον πλαισιωμένο με τραγούδια, κατασκευές και δραστηριότητες.
Μπαίνουμε πιο κοντά στην εκπαιδευτική διαδικασία αποκτώντας υποχρεώσεις ανάλογες πάντα με την ηλικία και τις ανάγκες του επιπέδου μας καθώς ταυτιζόμαστε με τους ήρωες των βιβλίων μας ,τους παρακολουθούμε να παίρνουν μέρος σε διαφορετικές αποστολές να εξερευνούν πρόσωπα και πράγματα , να παίζουν παιχνίδια που παίζουμε κι εμείς στην τάξη και μαζί τους μαθαίνουμε παραμύθια και ιστορίες κάποτε ήδη γνωστές ,κάποτε ολοκαίνουργιες.
Αρχίζουμε να χρησιμοποιούμε τα tablet ατομικά και η εισαγωγή στην ξένη γλώσσα ξεκινά μπαίνοντας ομαλά στην γνωριμία με τη δομή της.
Καθοριστικό ρόλο σε όλη αυτή την πορεία παίζουν δύο βασικοί παράγοντες.
Οι έμπειροι εκπαιδευτικοί που είναι πάντοτε παρώντες να αναγνωρίσουν και να χειριστούν κάθε ξεχωριστό χαρακτηριστικό των μαθητών μας.
Τα παιδιά αυτής της ηλικίας ξεδιπλώνοντας μέσα στην τάξη με απλότητα και αυθορμητισμό όλα τα στοιχεία της προσωπικότητας τους δίνουν στο έμπειρο δάσκαλο τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα κατάλληλα εργαλεία για να φτάσει στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Τα σύγχρονα μέσα στέκονται αρωγοί πια στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς αφενός κάνουν την εκπαιδευτική διαδικασία πιο ελκυστική παρέχοντας εικόνες ,χρώματα ,μουσική και αυθεντική γλώσσα αλλά παράλληλα καθώς είναι ήδη γνωστά στα μικρά junior-άκια μας τους δίνουν την αίσθηση της αυτονομίας και τονώνουν της αυτοπεποίθησή τους.