- 7 ενότητες
- 52 ερωτήσεις
- 4 μέρη εξέτασης
- 30 ερωτήσεις
Στοχεύει στην εξέταση κατανόησης διαφορετικών ειδών προφορικού λόγου π.χ. ειδήσεων, παρουσιάσεων, καθημερινών συζητήσεων
- 8 ενότητες
- 56 ερωτήσεις
- 4 μέρη
- 30 ερωτήσεις
- 7 μέρη εξέτασης
- 53 ερωτήσεις
- 4 μέρη εξέτασης
- 30 ερωτήσεις
- 3 μέρη
- 2 ενότητες
- 50 ερωτήσεις
- Ενοτητα Grammar αποτελειται απο 35 ερωτησεις γραμματικής
- Ενότητα Vocabulary αποτελειται απο 35 ερωτήσεις λεξιλογίου
- Ενοτητα Reading αποτελειται απο 30 ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY
1) BASIC COMMUNICATION CERTIFICATE IN ENGLISH
Το πιστοποιητικό BCCE αντιστοιχεί στο επίπεδο Β1 του Κοινού Ευρωπαικού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες -COMMON EUROPEAN FRAMEWORK και είναι πιστοποίηση απο το HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY το οποίο υπάγεται στην πολιτεια του NEW HAMPSHIRE της Αμερικης και συνεργάζεται με επιστημονικούς φορείς της Ευρώπης και της Αμερικής.
Το πιστοποιητικό Β1 θεωρείται απόδειξη μέτριας γνώσης Αγγλικής γλώσσας και βεβαιώνει δυνατότητα βασικής χρήσης της αφού αναγνωρίζεται και από τον ΑΣΕΠ αλλά και στον ιδιωτικό τομέα.
Τα μέρη της εξέτασης BCCE είναι τα εξής:
LISTENING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 30 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Κατανόηση προφορικού λόγου
- 4 μερη εξετασης
- 30 ερωτήσεις
GRAMMAR-VOCABULARY-READING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 90 ΛΕΠΤΑ)
- Ενότητα Grammar 25 ερωτήσεις γραμματικής
- Eνότητα Vocabulary 25 ερωτήσεις λεξιλογίου
- Ενότητα Reading 25 ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
WRITING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 50 ΛΕΠΤΑ)
Παραγωγή 2 γραπτών κειμένων email
SPEAKING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 10-15 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
4 ΜΕΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
2) ADVANCED LEVEL CERTIFICATE IN ENGLISH
Πιστοποιητικό το οποίο αντιστοιχεί στο επίπεδο C1 του Κοινού Ευρωπαικού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλωσσες -COMMON EUROPEAN UNION FRAMEWORK
Διεξάγεται διεθνώς από το HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY που σε συνεργασία με ειδικούς φορείς και στην Ευρώπη και την Αμερική και αναγνωρίζεται για εκπαιδευτικούς ,επαγγελματικούς αλλά και κοινωνικούς σκοπούς.
Τα μερη της εξέτασης του ALCE είναι τα ακόλουθα:
LISTENING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 40 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Ελεγχος κατανόησης προφορικού λόγου
Ενότητες εξέτασης 4
40 ερωτήσεις
GRAMMAR-VOCABULARY-READING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 80 ΛΕΠΤΑ)
- Ενότητα Grammar 40 ερωτήσεις γραμματικής
- Ενότητα Vocabulary 40 ερωτήσεις λεξιλογίου
- Ενότητα Reading 20 ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
WRITING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 30 ΛΕΠΤΑ)
Συγγραφή 1 θέματος έκθεσης, επιλογή από 2 θέματα
SPEAKING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 11-13 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγους
4 μέρη εξέτασης
Το πιστοποιητικό TOEIC ειναι μια εξέταση που αξιολογεί μέσα από μια σειρά ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών το επίπεδο γνώσης της Αγγλικής γλώσσας των υποψηφίων.
Διεξάγεται κάθε εβδομάδα στα μεγάλα αστικά κέντρα και σε προγραμματισμένες ημερομηνίες στην περιφέρεια δίνοντας τη δυνατότητα σε υποψήφιους που χρειάζονται άμεση πιστοποίηση στοχεύοντας στην υποβολή δικαιολογητικών σε δημόσιες υπηρεσίες , επιχειρήσεις ,οργανισμούς αλλα και πανεπιστήμια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Εχοντας σαν ιδιαιτερότητα ότι δεν εχει προφορική εξέταση και έκθεση τα μέρη της εξέτασης είναι τα ακόλουθα
LISTENING COMPREHENSION ΔΙΑΡΚΕΙΑ 45 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ
100 ερωτήσεις κατανόησης προφορικού λόγου
με 4 διαφορετικα είδη ασκήσεων
READING COMPREHENSION ΔΙΑΡΚΕΙΑ 75 ΛΕΠΤΑ
100 ερωτήσεις λεξιλογίου , γραμματικής και κατανόησης κειμένου
Οι σωστές απαντήσεις των υποψηφίων μετατρέπονται σε βαθμολογία με συγκεριμένη κλίμακα και καθορίζουν το επίπεδο του πτυχίου τους.
Το πιστοποιητικό BCCE αντιστοιχεί στο επίπεδο Β1 του Κοινού Ευρωπαικού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες -COMMON EUROPEAN FRAMEWORK και είναι πιστοποίηση απο το HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY το οποίο υπάγεται στην πολιτεια του NEW HAMPSHIRE της Αμερικης και συνεργάζεται με επιστημονικούς φορείς της Ευρώπης και της Αμερικής.
Το πιστοποιητικό Β1 θεωρείται απόδειξη μέτριας γνώσης Αγγλικής γλώσσας και βεβαιώνει δυνατότητα βασικής χρήσης της αφού αναγνωρίζεται και από τον ΑΣΕΠ αλλά και στον ιδιωτικό τομέα.
Τα μέρη της εξέτασης BCCE είναι τα εξής:
LISTENING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 30 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Κατανόηση προφορικού λόγου
- 4 μερη εξετασης
- 30 ερωτήσεις
GRAMMAR-VOCABULARY-READING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 90 ΛΕΠΤΑ)
- Ενότητα Grammar 25 ερωτήσεις γραμματικής
- Eνότητα Vocabulary 25 ερωτήσεις λεξιλογίου
- Ενότητα Reading 25 ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
WRITING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 50 ΛΕΠΤΑ)
Παραγωγή 2 γραπτών κειμένων email
SPEAKING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ 10-15 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
4 ΜΕΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Πιστοποιητικό το οποίο αντιστοιχεί στο επίπεδο C1 του Κοινού Ευρωπαικού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλωσσες -COMMON EUROPEAN UNION FRAMEWORK
Διεξάγεται διεθνώς από το HELLENIC AMERICAN UNIVERSITY που σε συνεργασία με ειδικούς φορείς και στην Ευρώπη και την Αμερική και αναγνωρίζεται για εκπαιδευτικούς ,επαγγελματικούς αλλά και κοινωνικούς σκοπούς.
Τα μερη της εξέτασης του ALCE είναι τα ακόλουθα:
LISTENING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 40 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Ελεγχος κατανόησης προφορικού λόγου
Ενότητες εξέτασης 4
40 ερωτήσεις
GRAMMAR-VOCABULARY-READING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 80 ΛΕΠΤΑ)
- Ενότητα Grammar 40 ερωτήσεις γραμματικής
- Ενότητα Vocabulary 40 ερωτήσεις λεξιλογίου
- Ενότητα Reading 20 ερωτήσεις κατανόησης κειμένου
WRITING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 30 ΛΕΠΤΑ)
Συγγραφή 1 θέματος έκθεσης, επιλογή από 2 θέματα
SPEAKING (ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ 11-13 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ)
Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγους
4 μέρη εξέτασης
Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας οργανώνεται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και εξετάζει το επίπεδο γνώσης και την ικανότητα κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου των υποψηφίων.
Οι εξετάσεις του ΚΠΓ διεξάγονται δυο φορές το χρόνο τον Μάιο και τον Νοέμβριο.
Τα επίπεδά του είναι σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες και είναι τα εξής.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν και να παράγουν προτάσεις με απλή δομή, λέξεις ευρείας χρήσης και τυποποιημένες εκφράσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν σε ανάγκες της καθημερινής ζωής.
- Να χαιρετούν, να συστήνονται, να δίνουν ή να ζητούν πληροφορίες για τον εαυτό τους, να ευχαριστούν, να κατονομάζουν αντικείμενα, να περιγράφουν έναν χώρο, ένα άτομο, κ.λπ.
- Να κάνουν διάλογο (σε προσομοίωση) με ομιλητές που γνωρίζουν καλά τη γλώσσα-στόχο προκειμένου να εξυπηρετήσουν βασικές ανάγκες επικοινωνίας υπό την προϋπόθεση ότι ο συνομιλητής τους μιλάει αργά και είναι πρόθυμος να βοηθήσει την επικοινωνία.
- Να αποδίδουν στην ελληνική ένα μήνυμα διατυπωμένο στην ξένη γλώσσα.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν και να παράγουν σύντομα και πολύ απλά δομημένα κείμενα που αφορούν σε δραστηριότητες καθημερινής ρουτίνας.
- Να περιγράφουν καθημερινές τους συνήθειες ή να δίνουν πληροφορίες για στοιχεία του άμεσου περιβάλλοντός τους (π.χ. για τον χώρο διαβίωσης ή εργασίας τους, για την οικογένειά τους, κ.λπ.).
- Να επικοινωνούν (σε προσομοίωση) με ομιλητές που γνωρίζουν καλά τη γλώσσα-στόχο, ανταλλάσσοντας πληροφορίες για ζητήματα προσωπικού ενδιαφέροντος ή άμεσης ανάγκης.
- Να διατυπώνουν γραπτά ή προφορικά μια πληροφορία στην ξένη γλώσσα με ερέθισμα φράση ή σύντομο κείμενο στην ελληνική.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν και να παράγουν απλά δομημένα και σαφή κείμενα για ζητήματα που σχετίζονται με τομείς προσωπικού ενδιαφέροντος, όπως εργασία, εκπαίδευση, αναψυχή.
- Να αφηγούνται γεγονότα, να περιγράφουν εμπειρίες ή προσωπικά τους σχέδια και να εξηγούν τις απόψεις τους.
- Να συμμετέχουν σε συνήθεις διαλόγους διαπροσωπικής επικοινωνίας χρησιμοποιώντας (σε προσομοίωση) την ξένη γλώσσα σε περιστάσεις όπως ταξίδια στο εξωτερικό, επαφές με ξένους επισκέπτες στη χώρα τους, σε χώρους εργασίας ή αναψυχής.
- Να παράγουν σύντομα και απλά δομημένα, γραπτά και προφορικά, μηνύματα στην ξένη γλώσσα, βασισμένα σε προφορικά μηνύματα ή απλά γραπτά κείμενα στην ελληνική, ή και αντίστροφα.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν τις βασικές ιδέες ή πληροφορίες σχετικά σύνθετων κειμένων, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν αφηρημένες έννοιες σχετικές με ποικίλους τομείς της κοινωνικής εμπειρίας ή και τεχνικές πληροφορίες (π.χ. οδηγίες χρήσης μιας ηλεκτρικής συσκευής).
- Να παράγουν λεπτομερή, σαφώς δομημένα και συνεκτικά κείμενα σχετικά με ικανό εύρος θεμάτων, αναπτύσσοντας κατάλληλη επιχειρηματολογία προκειμένου να εξηγήσουν ή να υποστηρίξουν τις θέσεις τους ή σχολιάζοντας τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία της θέσης ενός άλλου.
- Να συμμετέχουν (σε προσομοίωση) σε συζητήσεις χρησιμοποιώντας τη γλώσσαστόχο με σαφήνεια, με αμεσότητα και ευχέρεια για ζητήματα που αφορούν τους νέους και τους ενήλικες πολίτες της δικής τους ή μιας ξένης χώρας.
- Να επιλέγουν πληροφορίες σχετικές με τον επικοινωνιακό τους στόχο από ένα ή περισσότερα κείμενα γραπτού ή προφορικού λόγου στην ελληνική ώστε να παραγάγουν ένα σχετικά σύνθετο κείμενο στην ξένη γλώσσα, ή και αντίστροφα.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν το γενικό και επιμέρους νοήματα εκτεταμένων κειμένων, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένων.
- Να χρησιμοποιούν τον γραπτό λόγο με γραμματικά ορθό και επικοινωνιακά αποτελεσματικό τρόπο, το κείμενό τους να έχει πλήρη συνοχή, η γλώσσα που χρησιμοποιούν να εξασφαλίζει τη συνεκτικότητα του κειμένου του και το ύφος του να προσιδιάζει στον υποτιθέμενο αναγνώστη του.
- Ο γραπτός λόγος που θα κληθούν να παραγάγουν βασίζεται σε άλλα κείμενα και έτσι θα εμπλακούν σε διαδραστικές διαδικασίες: (α) παραγωγή λόγου που προϋποθέτει την κατανόηση ξενόγλωσσου κειμένου και απαιτεί τη χρήση διαδραστικών στρατηγικών και (β) παραγωγή λόγου με αφορμή ελληνικό κείμενο που απαιτεί στρατηγικές διαμεσολάβησης, οι οποίες, στην προκειμένη περίπτωση, συνίστανται κυρίως στην επεξεργασία πληροφοριών και τη μετάδοση συγκεκριμένων νοημάτων από τη μια γλώσσα στην άλλη ή στη συνοπτική παρουσίαση στην ξένη γλώσσα του κύριου νοήματος ελληνικών κειμένων.
- Να κατανοούν το γενικό και επιμέρους νοήματα απαιτητικών κειμένων προφορικού λόγου, λαμβάνοντας υπόψη το συγκειμενικό πλαίσιο, τις λεξικογραμματικές επιλογές, αλλά και τα φωνολογικά χαρακτηριστικά του ομιλητή (επιτονισμό, τόνο φωνής, ύφος, κτλ.).
- Να παράγει λόγο με κατανοητή προφορά, με γραμματικά ορθό και επικοινωνιακά αποτελεσματικό τρόπο, δηλαδή, πειθαρχημένο στους κανόνες της λειτουργίας του γλωσσικού συστήματος, σε συγκεκριμένες συνθήκες διαδραστικής επικοινωνίας
- Να μιλήσει για ένα θέμα, με αφορμή ελληνικό κείμενο, τις πληροφορίες του οποίου μεταφέρει στον συνομιλητή ή τους συνομιλητές του.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μπορούν:
- Να κατανοούν το γενικό και επιμέρους νοήματα ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένων σε ένα ευρύ φάσμα απαιτητικών, μακρoσκελών κειμένων όλων των ειδών.
- Να κατανοούν εξειδικευμένα άρθρα και εκτενείς τεχνικές οδηγίες, ακόμα και όταν δεν σχετίζονται με την ειδικότητά τους.
- Να διατυπώνουν ιδέες με διαφορετικούς γλωσσικούς τρόπους προκειμένου να μεταδώσει με ακρίβεια λεπτότερες σημασιολογικές αποχρώσεις.
- Να εκφράζεται άνετα και αυθόρμητα χωρίς να φαίνεται συχνά πως αναζητά εκφράσεις.
- Να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τη γλώσσα ευέλικτα και αποτελεσματικά για 4 κοινωνικούς, ακαδημαϊκούς και επαγγελματικούς σκοπούς.
- Να παραγάγει σαφή, καλά διαρθρωμένα, λεπτομερή κείμενα για σύνθετα θέματα, επιδεικνύοντας ελεγχόμενη χρήση οργανωτικών σχημάτων, συνδετικών και μηχανισμών συνοχής.
- Να λειτουργούν ως διαμεσολαβητές ανάμεσα σε ομιλητές της γλώσσας-στόχου και της γλώσσας της κοινότητας από όπου προέρχονται λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικοπολιτισμικές και κοινωνιογλωσσικές διαφορές.
- Να διατυπώνουν ή να επαναδιατυπώνουν επιχειρήματα, απόψεις, ιδέες, με τρόπο κατάλληλο για διαφορετικούς αποδέκτες, σε διαφορετικά συγκειμενικά πλαίσια.